lørdag 21. mai 2011

Melodi Grand Prix

Inne hos Papiravisen så er det en utfordring som handler om Melodi Grand Prix. Du kan lage hva du vil så lenge det er papir-relatert og har en eller annen referanse til MGP.

Har valgt å bruke bit fra en tekst.   

Sangen jeg har valgt er "Hold me now" med Johnny Logan. Med denne sangen vant han MGP i Brussel, 1987. 

Denne sangen har jeg hørt mange ganger på repeat og hører stadig på den! En av mine favorittsanger. :) 

Jeg har laget et dobbelt kort med et herlig motiv fra WeeStamps 
Motivet er fargelagt med Promarkers og jeg har brukt Stickles på blader og blomster. Må jo ha litt glitter. :)
Halvperler er fra Kort&Godt. 
Ark, bølgepapp og grønt sheerbånd er fra Creative Club. 
Hvitt blondebånd vant jeg inne hos That`s Just So Cute av GryA.
Har svertet kantene med Distress Walnut. 

Her er mitt bidrag: 

7 kommentarer:

LindaSS sa...

Nydelig.. så utrolig søt og herlig..

-Sanna- sa...

Så søt denne var.
Riktig herlig og romantisk.
Tusen takk for at du vil være med i utfordringen vår i Papiravisen.

Kristin sa...

Den sangen er utrolig vakker og nydelig! En av mine favoritter også.

Kjempeflott bidrag du har laget!

Mrs Bjortomt sa...

Ja, den sangen er en av de beste i mgp's historie!
Så søtt og fargerikt kort!
Tusen takk for at du deltar på Mentors Manndomsprøve!!

XOXO Agnete!

Kami-koneko sa...

så kjempefint kort! virkelig et sjarmerende stempeltrykk det der^^
takk for at du er med hos papiravisen!

klem fra Laila

bojose sa...

Nydelig kort med et kjempesøtt motiv :)
Takk for at du deltar hos Papiravisen.

Merethe sa...

Så herlig kort du har laget. Den sangen er så nydelig. Jeg likte veldig godt motibvet du har brukt, et riktig så romatisk kort.
Tusen takk for at du er med på Manndomsprøven i Papiravisen.

Klem fra Merethe