fredag 27. mai 2011

Bryllupskort

Har laget et bryllupskort. 
Motivet er fra Whimsy Stamps og jeg har fargelagt det med ProMarkers.
 Blomstene er fra Wild Orchid Crafts, Storyteller og Kort&Godt.
Halvperler, hvitt sheerbånd, stempeltrykk og nåler er fra Kort&Godt.
Arket heter Bazzill Wedding Pin Stripe. 
Mønsterarket er fra Bikuben.
Har brukt Stickles Star Dust på blomstene og bruden. På brudgom har jeg brukt Stickles Frosted Lace.

Absolutt ikke de beste bildene. Ble mye blitz ja... Hadde ikke tid til å ta nye da jeg disponerte tiden min svært dårlig og fikk ganske så hastverk. 
Og helt ærlig..er jo virkelig ingen fotograf så er stygt redd for at det ikke hadde blitt bedre uansett hvor god tid jeg hadde hatt. Og klarer jo aldri å ta et bilde som er rett! *ler*

Er med på følgende utfordringer:

Passion for ProMarkers - Week 101, “all the 2’s”
Nordsalten Hobbyklubb - Utfordring #30: Perler

Her er mitt bidrag:
 Passion for ProMarkers: http://promarkerchallenge.blogspot.com 

3 kommentarer:

WencheP sa...

Så nydelig! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Anonym sa...

Kjempe fint marlene!! Klem fra Karianne

coops sa...

stunning card marlene.the image is gorgeous and i love your beautiful soft colours and details.
thanks for joining us this week at PFP :D

xx coops xx