mandag 25. april 2011

Leopardsko

Har laget en sko pyntet med leopard"pels", papir og rhinestone, mosegummi med glitter som såle og knott under hælen. Glemte å ta bilde av undersiden på skoen.

Har varm embosset all tekst.

Emballasjen til skoen er laget i sort fotokartong fra Staples.
Har pyntet med tynne striper leopard"pels". 
Roser fra Wild Orchid Crafts. 
Roseknopper og halvperler er fra Kort&Godt. Roseknoppene har jeg fargelagt med ProMarker.
Roseblader er fra Storyteller.
Har brukt Stickles - Xmas Red på alle blomstene.
I bunnen på emballasjen har jeg kuttet til et rødt bazzill ark for å kunne se skoen bedre.

Tag`en er laget med sort fotokartong og rød bazzill. 
Varm embosset tekst og tynn stripe med leopard"pels". Hvitt ark som skrivefelt til en bursdagshilsen.

Malen til skoen har jeg kjøpt hos Cut and Craft

Er med på følgende utfordringer: 

Panduro Hobby Utfordring #11 - Fødselsdag
Anonyme Scrappere Utfordring #20 - Roser
Scrappekammeret Utfordring #29 - Alt er tillatt
Scrapperiket Utfordring #25 - Emballasje
Simon Says Stamp! Utfordring - Emboss it

Her er mitt bidrag: 

11 kommentarer:

Anonym sa...

Guud så stilig!! :D:D

Anonym sa...

Det er den flotteste skoen jeg noen gang har sett

Linda sa...

Utrolig stilig! Flotteste skoen jeg har sett, skikkelig gjennomført!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

Linda, Scrapperiket:)

marit sa...

Wooooow! Kanon kult! Det må ta bare være litt av en jobb. Veldig kul med leopard mønster, det sorte og røde...
Takk for at du deltar hos AS.
Marit

Anne sa...

Wow, dette må være det flotteste skokortet jeg har sett! Artig løsning med såle og alt, det ser jo helt ut som en ordentlig sko!
Knallfint med den gaveposen til også.
Takk for at du deltar hos AS.
Klem, Anne.

Lorraine A sa...

oh my goodness !!! this is absolutely fantastic !! the gift bag is stunning and the shoe ,, WOW !!!! this is absolutely gorgeous :-)

thanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge :-)
luv
Lols x x x

Dot-scrap sa...

wauw wauw og wauw hvor er det bare en skøn ide og sikke en smuk og flot sko. Jeg er fuldsændig vild med den.
Så skønt du har lyst til, at deltage i vores konkurrence på Panduro Hobby scrapbooking blog.
Held og lykke.
Dorte aka dot-scrap

Grethe sa...

WOW! *bøyer meg i støvet*
Dette var utrolig kult!! Virkelig helt fantastisk!
Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

Anette sa...

WOW denne var såååå stilig!!! Virkelig flott! Og kreativt laget!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Ta en titt i bloggen vår - nå er det lagt ut en ny utfordring :)
--klem--

Torill sa...

Dette er noe av det stiligste jeg har sett!Så lekkert og gjennomført.Et skikkelig blikkfang.Finnes det noe oppskrift på disse skoene?Hadde vørt artig å prøve seg på slike en gang.
Torill

Anonym sa...

Jeg vil ha