torsdag 28. april 2011

Paljettsko

Har laget en sko som jeg har pyntet med rosa paljetter. 
Har svertet kantene med Distress Walnut. 
Sort mosegummi med glitter har jeg brukt som såle og til knott under hælen.

Brukt Bazzill Wedding Satin ark på sko, tag og emballasje. 
Selv om tagèn ser sjokkerende hvit ut på bildet så er den faktisk i samme farge som emballasjen. Og selv om emballasjen ser rosa ut...så er den hvit.
Blomstene og bradsène er fra Kort&Godt. 
Paljettbånd og stempeltrykk er fra Panduro.

Malen til skoen har jeg kjøpt hos Cut and Craft 

 Er med på følgende utfordring:

Thats Just So Cute  Utfordring - Lag noe med tema bursdag og det skal være i Clean and Simple stil.

Her er mitt bidrag: 

4 kommentarer:

Gunn-Elin sa...

Guriland så morsomt :) Det må jo bare være så morsomt å sette denne på gavebordet.
Tusen takk for at du deltar hos oss.
Klem Gunn-Elin

GryA sa...

Hjelpe meg, så utrolig forseggjort og nydelig! Blir helt målløs jeg!

Tusen takk for ett nydelig bidrag!

pia iris sa...

wow, det var skoen sin det!!!!!!
skikkelig herlig.
takk for ditt bidrag. klem pia

~Isabell~ sa...

WOW, dette var virkelig et gjennomført prosjekt, ELSKER den

takk for ditt bidrag=)