fredag 27. mai 2011

Bryllupskakekort til min lillesøster

Har laget et bryllupskakekort! 

Den består av tre bokser som jeg har pyntet med papir, blomster og perler.

I øverste boksen har jeg puttet lovehearts fordi min kjære lillesøster elsker de. 
I nest øverste boks er det hjertesjokolader som jeg har laget og pakket inn i gullfolie. 
Nederste boksen inneholder selve kortet med bilde av min lillesøster og hennes kjære. Tok et bånd rundt kortet sånn at det skulle være lettere å ta det opp.

Halvperler, bånd og roseknopper er fra Kort&Godt. 
Blomster er fra Wild Orchid Crafts og Storyteller. Har brukt Stickles Frosted Lace på blomstene. 

Hilsenen som stod på kortet har jeg klønete tatt bort i Paint.

Deltar hos Kreative Krumspring: KK19 De store merkedagene

Her er mitt bidrag:

4 kommentarer:

Wenche sa...

Wow!
DU imponerer!
Dette var veldig elegant og sofistikert.

Linda sa...

Så nyyyydelig!!! Denne var skikkelig flott!! Tusen takk for dette inspirerende bidraget!

Anonym sa...

VAKRESTE bryllupskortet jeg har sett!:):)

Anonym sa...

Fantastisk fint det var! Kunne jo aldri bedt om å få et finere brudekort! Klem fra Karianne