tirsdag 24. mai 2011

Bursdagsbarnet Anne befaler hos That`s Just So Cute

Bursdagsbarnet Anne er den som befaler inne hos That`s Just So Cute denne gangen. 
Anne digger Kings Of Leon, og vil at vi skal inspireres av teksten til sangen "Birthday".

Bidraget trenger ikke å ha noe med bursdag og gjøre, men sangtittelen eller et ord fra teksten skal være med. 

Jeg har laget et dobbelt kort med motivet "Lady Tilda". Har med strofen "It`s Your Birthday!" på kortet. 

Har brukt Stickles Star Dust på blomstene. 
Har brukt blonder som jeg vant inne hos That`s Just So Cute.
Ark og bokstaver er fra Creative Club.
Halvperler, roseknopper, stor hvit blomst og bling er fra Kort&Godt.
Pyntenåler har jeg laget selv. 
Ellers så er blomster fra Wild Orchid Crafts og Storyteller. 
Har svertet kanter med Distress Vintage Photo.
Lady Tilda har jeg fargelagt med Promarkers.

Her er mitt bidrag:

5 kommentarer:

Gunn-Elin sa...

Så vakkert!!! Deilige farger sammen, og virkelig lekkert pynta. Og herlig at du bryter med svart og litt røff avslutning med tekst på siden.
Tusen takk for at du deltar hos oss.
Klem Gunn-Elin

~Isabell~ sa...

utrolig skjønt kort, liker fargekomboen her=)

takk for ditt bidrag=)

Anne sa...

Nyyyydelig kort! Herlig trykk og vakre farger:)
Takk for at du lar deg befale:))

Smil fra Anne:)

Anonym sa...

Utrolige fine de var Marlene! Du er så utrolig flink :-) Klem fra Karianne

pia iris sa...

nydelig pyntet og lekre farger. tøffe bokstaver.
takk for ditt bidrag. klem pia