søndag 25. mars 2012

Royal Flower på tomatpurè glass.

Jeg har quillet en "Royal Flower". Den er såvidt jeg vet opprinnelig laget av Asma Ahmad Bahari. 
Jeg fulgte videotutorial laget av Alfardh.
Videoen finner du her.
Den er basert på en tutorial laget av Asma Ahmad Bahari.   
Blomsten er lett å lage men tar ganske lang tid. (for meg ihvertfall.)

Har fylt opp glasset med Ferrero Rocher.
Eldorado tomatpurè glass har plass til hele 4 stk!

Vil være med på utfordringen hos That`s Just So Cute - so cute colors # 15.
Fargene som man skal bruke er rød, grå og hvit.
Alle tre fargene skal være med og det lov til å ha med noen farger utenom.

Selv om det ikke ser sånn ut... så er gråfargen lik på lokk og glass og rødfargen er ikke så knæsj i virkeligheten.

Her er mitt bidrag:

5 kommentarer:

GryA sa...

Orginalt og flott!

Moro at du er med oss i TJSC igjen. Det setter vi stor pris på.

Ha en flott ny uke!

Stine sa...

Utrolig stilig med den blomsten, virkelig dekorativt! Får veldig lyst å prøve meg på noe sånt når jeg ser hvor flott det blir!

Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos That's just so cute!

Klem Stine :-)

pia iris sa...

det var en utrolig flott blomst. likte at glasset var så rent og enkelt for da kom blomsten skikkelig i fokus.
takk for ditt bidrag. klem pia

Anonym sa...

Så utrolig genialt som en liten små gave, og bare kjempe fin! Du er bare så god!! :-) Klem fra Karianne

Linda sa...

For et arbeid! Er mektig imponert over brettingen din :)

Så kjekt at du enda en gang leker med oss hos TJSC, det setter vi stor pris på :)