torsdag 15. mars 2012

Quillet apekatt

Har laget et kort med en quillet apekatt som henger fra en gren.

Quilling går ut på å rulle sammen tynne papirstrimler og så forme dem til for eksempel en ape. :)
Quillig er som regel veldig smått og kan være ganske så pirkete. 
Har brukt ca 170,2 cm med papirstrimler for å lage apen. :)    
Bananen er kun 1,5 cm.  

 Ønsker å være med på utfordringen hos That`s Just So Cute -So Cute Surprise 2
Utfordringen er å bruke ordet favoritt i tittelen på prosjektet ditt.

Ikke verdens beste bilder (som vanlig) men men....øvelse gjør mester sier de.
Vi får se om det har skjedd forbedring til neste gang.
Oppskriften til apekatten er fra Twirled Paper av Jacqueline Lee

Her er mitt bidrag:

6 kommentarer:

pia iris sa...

WOW WOW og atter WOW sier nå bare jeg.
det var et imponerende stykke arbeid og et utrolig flott kort.
takk for ditt bidrag. klem pia

Linda sa...

For et arbeid med den apekatten! MEEEEGET IMPONERENDE!

Tusen takk for at du tok utfordringen vår

Stine sa...

Knallstilig apekatt, dette var nytt for meg! Og veldig imponerende!

Herlig kort du har laget!

Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos That's just so cute!

Klem Stine :-)

Anonym sa...

Utrolig flink du er! Denne var kjempe kul, men ser ganske tidkrevende ut. Jeg gleder meg til den dagen jeg vi får Marlenes kort butikk i byen ;-)Du er bare knall god! Klem fra Karianne

Guri sa...

Knallstilig!!! Imponerande arbeid du har gjort her.

GryA sa...

Ååå så herlig apekatt og tøft kort! Dette likte jeg kjempegodt, og for et arbeid det må være med apekatten!

Tusen takk for fantastisk bidrag til vår utfordring!