tirsdag 7. juni 2011

Gjestedesigner hos Papiravisen

Nå i juni er jeg Gjestedesigner hos Papiravisen! :) 
Fikk muligheten til å være gjestedesigner i juli også grunnet sommerferie fra Mentor's manndomsprøve. :) Jeg sa ja takk! 

Juni-utfordringen er Bryllup
Fristen for å delta er 5. juli kl 22:00 
Bli med du og! 

Jeg har laget et bryllupskort med hestesko i sølv, pyntet med firkantet "diamanter".  

Hestesko og banner har jeg laget selv.
Har brukt Stickles Star Dust på alle blomstene.
Stempeltrykk er fra Kort&Godt
Blomster er fra Wild Orchid Crafts, Kort&Godt og Creativ Club
Halvperler er fra Kort&Godt.
Arket: Bazzill Wedding Pin Stripe
 
Her er mitt GDT bidrag til Papiravisen:
 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig fint !! vet hvem jeg skal komme til når jeg evt skal gifte meg ;-) Klem fra Karianne

Anne sa...

For et kjempeherlig bryllupskort, så herlig med hestesko som motiv, og nyydelig pyntet. :)

Klem, Anne .

bojose sa...

Dette var jo lekkert. Likte så godt hesteskoen.
Klem :)

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig:)
TUSEN TACK för besöket hos mig och dina trevliga ord om mitt Syskrin blev jätteglad för det ska du veta:)

WOW WOW WOW vad mycket läckert du skapar här fanns det "MYCKET" ögongodis att titta på du är verkligen jätteduktig:)
Hit kommer jag jättegärna tillbaka och hälsar på:)

Självklart så delar jag med mig värt du hittar mallen till Syskrinet:)
Sarah Bonsell säljer mallen till ”Syskrinet”
http://wwwcardoasis.blogspot.com/search/label/My%20Templates
eller
http://wwwcardoasis.blogspot.com/

Du hittar också bilder på Syskrinet här:
http://wildorchidcrafts.blogspot.com/2011/04/cantilever-box.html

Lycka till och önskar dig en toppen dag:)

Kramar från Lilla Pyssel Inger:)




Kanskje du vil dele med meg hvor, hvordan og hvor mye koster malen til syskrinet? :)

Ha en fin dag.