lørdag 19. februar 2011

Ufordring hos Sketchy Colors, bidrag nr 2.

Sketchy Colors har en fargeutfordring. Fargene er Fersken, Grønn & Gull! 

Jeg har pyntet et tomatpurè glass som bidrag nr 2.

Har brukt bladgull på lokket og rundt stempeltrykk fra Storyteller. 
Roser, roseknopper, halvperler og sheerbånd hvitt er fra Kort&Godt
Roseknoppene har jeg farget med Promarker Saffron. De var opprinnelig kremfarget.
To av blomstene er fra Storyteller og er også farget med Promarker Saffron.
Distress Ink Peeled Paint rundt stempeltrykk.
Bazzill Glass Slipper
Sheerbånd grønn og sommerfugl er fra Creative Club.

Her er mitt bidrag:
 Link til Sketchy Colors: http://sketchycolors.blogspot.com/

6 kommentarer:

bojose sa...

Lekkert pyntet glass. Så fint det var med bladgull på lokket.
Flott kortet nedenfor her også.
Klem :)

Anette sa...

Tusen takk for at du er med på bloghop'en på Scrappekammeret!!
Jeg trekker en vinner av RAK'en min i morgen :) Lykke til i trekningen ;)
--klem--

lil-paper-pixie sa...

So sweet, love the flowers and your cats are super cute.x

jannes hobbykrok sa...

Hallo på deg,og takk for koselige kommentarer!
Blir like glad hver gang;)
På håret til tilda har jeg brukt følgende farger-umber,cocoa,caramel,tan og primrose,i den rekkefølgen,fra kantene og innover!
Den hemmelige metoden er ikke så veldig hemmelig da,men veldig effektfull synes jeg!
Man tar ønsket farge på en asjett eller akrylkloss,og dypper blenderen i fargen,og farger hele motivet med blenderen. Da kan man legge tykkerer lag med farge der det er ønskelig,og dra det utover.
klem,Janne

Elisabeth sa...

nydelige farger og herlige detaljer du har på dette glasset.....

Sonia sa...

Looks so pretty!... Great Creation!
I'm your new follower.
-Sony
Sonia-Studio60