torsdag 16. desember 2010

Utfordring hos Anonyme Scrappere

Utfordringen hos Anonyme Scrappere er å lage en kreasjon i fargene blå og hvit.
Det er lov til å lage hva som helst så lenge blå og hvit er hovedfarger.

Har laget en After Eight eske med ben. Til ben har jeg brukt Tim Holtz hitch fasteners. 
Pyntenålene har jeg laget selv. 
Halvperler, blå roser og roseknopper er fra Kort & Godt.  
Roseknoppene var opprinnelig hvite. Har malt de med akvarellmaling.
På de blå rosene har jeg brukt Stickles Frosted Lace
De to store blomstene og de hvite rosene tror jeg er fra Storyteller. 
Arkene er Bazzill. 

Her er mitt bidrag: 
Link til  Anonyme Scrappere: http://anonymescrappere.blogspot.com/

4 kommentarer:

Anne sa...

Så kjempelekker den var da, nydelig og rent pyntet. :)
Takk for at du deltar hos AS.
Klem, Anne.

Anonym sa...

Sjef!

Hanna 12år, og scrappegal♥ sa...

Åhh, så lekker denne var♥ Helt fantastisk nydelig med så mange vakre detaljer! :) Så flink du er, jeg er virkelig blitt veeeldig inspirert av å titte rundt på bloggen din! ♥

Tusen takk for en kjempekoselig kommentar på bloggen min! Gjorde veldig godt:)♥

Ønsker deg en strålende 4. søndag i advent, og en fantastisk juletid! :)♥

Klem fra meg♥

Anonym sa...

Utrolig flink du er Marlene, kjempe gøy å inn å titte her :) Klem fra Karianne