mandag 18. oktober 2010

Bursdagskort med pengeorigami

Kreativiteten bobler ikke akkurat for tiden så når jeg skulle lage bursdagskort så var det mange andre ting jeg heller kunne ha tenkt meg.

Bursdagsbarnet ønsket seg penger så fant ut at jeg skulle brette pengene for å gjøre litt mer ut av det. Så pengene ble til englefisker!

Valgte til slutt å bruke pengene til pynt da "kreativometeret" står på så lav temp at jeg kom ikke på noe.
Gjorde ikke noe spesielt ut av kortet siden pengene blir jo tatt av. (Orket rett og slett ikke....) 

Pengene ble knyttet med tråd som gikk gjennom til baksiden. Ikke limt på! :o) Boblene ble laget med Royal Coat Dimensional Magic. Går an å trykke på bildene for å gjøre de større. Da sees boblene bedre.

Var innom tanken å lage et miniakvarium med masse sjøpynt osv...men hadde ikke tid til det. Hadde vært sabla gøy. :D

Kunne jo såklart ha funnet på bedre løsninger men det er lettere sånn i ettertid....! :)  


Har du også lyst til å brette englefisker? 

Royal Coat Dimensional Magic kjøpte jeg fra Panduro: http://www.pandurohobby.no

2 kommentarer:

Anonym sa...

Herremin å stilig:) Sånn ønsker jeg meg:D En hel stim;) Hilsen Ida

Guro sa...

Herlig kreativt; du lager utrolig masse orginalt :-D