lørdag 25. september 2010

Min første LO og utfordring.

Scrappehuset hadde en utfordring som dreide seg om ordtak. Ville absolutt være med på den. 
 Hadde dårlig tid. Tidsfristen var så altfor nærme. 

Ble en slurvete LO. Eneste som ble ordentlig var musene, frukten og osten. Det tok lang tid å lage! 

Resten ble veldig slurvete pga tidsmangel.
Planen var egentlig å klippe ut bokstaver, lakke og styre. Hadde heller ikke planer om å bruke blå ark, men hadde såklart ikke det jeg ville ha.

Jaja...Er ikke noe scrappelys men kommer nok til å prøve igjen! :)

4 kommentarer:

Guri sa...

Dei musene var jo berre rålekre. Skjønner godt at du fekk mangel på tid, for dei har du vel brukt lang tid på å laga.

Marlene sa...

Tusen takk! :)

De la beslag på nesten hele tiden jeg hadde til rådighet. :)
Det var ganske mange deler å forme og lage. Ikke minst det å komme frem til riktige mål.

bojose sa...

Så flot Lo du har lagd og de musene var kjempefine. Mye arbeid med de :)

BOM, det betyr: boken om meg.

Ha en fin dag :)

Guro sa...

Herlig!!! Denne var skikkelig stilig og fylt med masse flotte detaljer :-)
Så utrolig masse flott og ikke minst variert du har laget siden sist jeg var innom!
Decoupageen med krakelerling var kjempeflott.
Ha en super uke!
Klem Guro