fredag 18. mars 2011

Dobbelt kort

Har laget et kort med motiv fra Meljen`s designs.  
Har falt litt for dette herlige motivet! :)

Er med på følgende utfordring:
Meljen`s Designs Challenge#50 - Dots
Sketchy Colors Utfordring#62 - Grå, hvit og lilla!
Card Makin` Mamas Challenge#17 - Animals

Motivet fra Meljen`s Designs har jeg fargelagt med ProMarkers.
Ark er fra Creative Club og Bazzill.
Blomster er fra Wild Orchid Crafts og Storyteller.
Halvperler er fra Kort&Godt.
Har brukt 3D puter under motivet og tekst.
Stempeltrykk "Happy Birthday" og sheerbånd er fra Creative Club.
Har brukt Stickles Star Dust på blomstene og motivet.

Her er mitt bidrag:

6 kommentarer:

Sprytebyrd sa...

Stunning card! I really love this image and you've colored it beautifully!
Thanks so much for playing along at Meljen's Designs this week!
Hugs!! Dee Sprytebyrd's Sentiments

Marianne sa...

Åååå, næmmen åååå, denne fyren var jo bare til å spise opp!!!
Et nydelig kort du har laget!

Link til Pop up kortet mitt har du her.

http://www.youtube.com/watch?v=iYS2WIEOEbQ&playnext=1&list=PL91BAC7EAF855930D

Denne ser litt stusselig ut, men det er denne jeg har brukt, og så har jeg mikset og trikset litt underveis. Om du tester ut en enkel utgave etter tutorialen, så skjønner du lett prinsippet, og da er det bare å slippe kreativiteten løs.
Jeg synes det blir så fint med punch rammer, så da har målet på kortet mitt blitt 5"/6,75". Dette siste kortet har jeg montert til et vanlig dobbelt kort, for å få litt mer skriveplass, og da er målet på ramma før jeg puncher 5"/5"
Håper du får det til, for det er kjempegøy, og slett ikke vanskelig.
Lykke til, og spør om du lurer på noe mer.
Klemmer fra Marianne:)

Ellen sa...

Hei!:)

Et kjeempe flott kort, og lekkert oppsett/pynt!:) Likte de duse fargene du har brukt..og det er noen av mine favoritter:))

Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!:)
Klem, Ellen

Cheryl sa...

Very sweet! Thank you for joining our “Use Dots” challenge at Meljen’s Designs.

--Cheryl--

Nicole sa...

Congratulations!

You made our TOP FIVE FAVES at Meljen's Designs again this week!

Thanks for playing along and I hope to see you again soon!

Nicole
Meljen's Designs DTC

lizzie sa...

great job! thnx for playing with us at cmm!